1. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į mero ir direktoriaus priimamuosius per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl priėmimo pas merą, direktorių (0) |
|
0 % |
Dėl informacijos suteikimo (1) |
|
100 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
2. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Bendrojo skyriaus vieną langelį per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl asmens informavimo, konsultavimo (0) |
|
0 % |
Dėl prašymo, pareiškimo, skundo, dokumentų priėmimo (1) |
|
100 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
3. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Savivaldybės archyvą per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl savivaldybės likviduojamų įmonių dokumentų priėmimo (0) |
|
0 % |
Dėl pažymos apie darbo stažą, pajamas pensijai gauti išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl dokumentų išrašų, nuorašų, kopijų išdavimo (1) |
|
100 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
4. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Architektūros ir kraštotvarkos skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl projekto derinimo (0) |
|
0 % |
Dėl teritorijų ir žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo (1) |
|
100 % |
Dėl statybos leidimo išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl adreso žemės sklypui ar statiniui suteikimo / keitimo (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
5. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Civilinės metrikacijos skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl gimimo įregistravimo (0) |
|
0 % |
Dėl santuokos įregistravimo (0) |
|
0 % |
Dėl civilinės būklės akto įrašą liudijančių išrašų išdavimo (1) |
|
100 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
6. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Finansų ir strateginio planavimo skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl licencijos / leidimo išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl mokesčių administravimo (1) |
|
100 % |
Dėl konsultavimo smulkiojo verslo ir kaimo plėtros klausimais (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
7. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Socialinės paramos skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl būsto išlaidų kompensacijų (0) |
|
0 % |
Dėl socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo (0) |
|
0 % |
Dėl išmokų vaikui (1) |
|
100 % |
Dėl socialinio būsto (0) |
|
0 % |
Dėl prašymo / skundo dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos nagrinėjimo (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
8. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Švietimo, kultūros ir sporto skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl prašymo priėmimo įrašyti į eilę dėl ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo (0) |
|
0 % |
Dėl prašymo / skundo dėl ugdymo, kultūros ir sporto įstaigų veiklos nagrinėjimo (1) |
|
100 % |
Dėl kultūros paveldo objekto būklės akto, tvarkybos (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
9. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Teisės ir personalo administravimo skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl pirminės teisinės pagalbos teikimo (1) |
|
100 % |
Dėl pranešimo / skundo apie administracinius nusižengimus nagrinėjimo (0) |
|
0 % |
Dėl leidimo organizuoti renginį išdavimo (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
10. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Ūkio plėtros ir investicijų skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl projekto derinimo (1) |
|
100 % |
Dėl pažymos apie galimybę naudoti pagal paskirtį naujai suformuotus nekilnojamojo turto kadastro objektus išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl Savivaldybės turto / patalpų nuomos (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
11. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į Žemės ūkio ir melioracijos skyrių per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl projekto derinimo (1) |
|
100 % |
Dėl techninių sąlygų statiniams melioruotoje žemėje projektuoti išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl ūkininko ūkio įregistravimo ir kt. (0) |
|
0 % |
Dėl traktoriaus, savaeigės ar žemės ūkio mašinos bei jų priekabų įregistravimo ir kt. (0) |
|
0 % |
Dėl žemės ūkio valdos įregistravimo ir kt. (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
12. Dėl kokios paslaugos kreipėtės į seniūnijas per pastaruosius 6 mėn.? |
Atsakė: 1 |
Dėl gyvenamosios vietos deklaravimo, deklaravimo duomenų keitimo ir kt. (0) |
|
0 % |
Dėl leidimo laidoti išdavimo (1) |
|
100 % |
Dėl leidimo kirsti, genėti želdinius išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl leidimo žemės kasimo darbams išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl leidimo prekiauti renginių metu išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl pažymos išdavimo (0) |
|
0 % |
Dėl charakteristikos išdavimo (0) |
|
0 % |
Į kurią seniūniją kreipėtės? (0) |
|
0 % |
|
|
13. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Savivaldybės teikiamas paslaugas? |
Atsakė: 1 |
Interneto svetainėje www.elektrenai.lt (1) |
|
100 % |
Kitose interneto svetainėse (0) |
|
0 % |
epaslaugos.lt portale „Elektroniniai valdžios vartai“ (0) |
|
0 % |
Atvykę į įstaigą (0) |
|
0 % |
Skambindami telefonu į įstaigą (0) |
|
0 % |
Klausinėdami pažįstamų (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
14. Kokiu būdu dėl administracinės ar viešosios paslaugos kreipėtės į Savivaldybės administracijos skyrių ar seniūniją? |
Atsakė: 1 |
Atvykote į įstaigą (1) |
|
50 % |
Telefonu (1) |
|
50 % |
Per epaslaugos.lt portalą „Elektroniniai valdžios vartai“ (0) |
|
0 % |
Per kitas elektronines informacines sistemas (0) |
|
0 % |
Paštu (0) |
|
0 % |
Per E. pristatymo sistemą (0) |
|
0 % |
Elektroniniu paštu (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
15. Jei kreipėtės į Savivaldybės administracijos skyrių ar seniūniją asmeniškai atvykus, ar Jums teko ilgai laukti, kol darbuotojas Jus priėmė? |
Atsakė: 1 |
Taip (1) |
|
100 % |
Ne (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
16. Jei kreipėtės į Savivaldybės administracijos skyrių ar seniūniją elektroniniu paštu, ar Jūs į el. paštą gavote atsakymą su patvirtinimu apie Jūsų prašymo gavimą ir užregistravimą? |
Atsakė: 1 |
Taip (1) |
|
100 % |
Ne (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
17. Kokios informacijos apie Savivaldybės teikiamas paslaugas pasigendate svetainėje www.elektrenai.lt? |
Atsakė: 1 |
Teikiančio paslaugą darbuotojo kontaktų (0) |
|
0 % |
Teikiančio paslaugą darbuotojo darbo laiko (1) |
|
100 % |
Išsamaus paslaugos aprašymo (0) |
|
0 % |
Prašymų formų (0) |
|
0 % |
Kita (0) |
|
0 % |
|
|
18. Kai kreipėtės į Savivaldybės administracijos skyrių ar seniūniją, Jūsų problema buvo išspręsta laiku (per teisės aktuose nustatytą terminą) |
Atsakė: 1 |
Sutinku (1) |
|
100 % |
Nesutinku (0) |
|
0 % |
Komentarai (0) |
|
0 % |
|
|
19. Savivaldybės administracijos skyriuje ar seniūnijose teikiama informacija yra išsami ir suprantama |
Atsakė: 1 |
Sutinku (1) |
|
100 % |
Nesutinku (0) |
|
0 % |
Komentarai (0) |
|
0 % |
|
|
20. Savivaldybės administracijos skyriaus ar seniūnijos darbuotojai yra kompetentingi |
Atsakė: 1 |
Sutinku (1) |
|
100 % |
Nesutinku (0) |
|
0 % |
Komentarai (0) |
|
0 % |
|
|
21. Savivaldybės administracijos skyriaus ar seniūnijos darbuotojai yra mandagūs ir maloniai bendrauja su klientais |
Atsakė: 1 |
Sutinku (1) |
|
100 % |
Nesutinku (0) |
|
0 % |
Komentarai (0) |
|
0 % |
|
|
22. Jūsų pasiūlymai, kaip gerinti Savivaldybės administracijos darbą administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo srityje. |
Nėra atsakymų |
|
<- Grįžti atgal į Mano apklausas |