Pagrindinis horizontalus
Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“)

KAS YRA ELEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖ?                                    

Elektrėnų savivaldybė yra administracinis-teritorinis vienetas

Elektrėnų savivaldybė įkurta 1999 metais.

Pirmuoju meru buvo išrinktas Kęstutis Vaitukaitis.

Dabar Elektrėnų savivaldybės meras yra Gediminas Ratkevičius.

Savivaldybės centras yra Elektrėnai.

Elektrėnų savivaldybei priklauso 8 seniūnijos, tai Elektrėnų,

Vievio, Semeliškių, Kietaviškių, Kazokiškių, Gilučių, Pastrėvio, Beižionių.

Savivaldybės plotas yra beveik 51 tūkstantis hektarų,

gyvena 23 tūkstančiai 376 gyventojai.

Savivaldybėje 2 miestai, tai Elektrėnai ir Vievis,

1 miestelis, kuris vadinasi Semeliškės,

Yra 275 kaimai ir 28 viensėdžiai.

Jei norėsite paskambinti laidiniu telefonu, rinkite kodą 8 528

   
   
   
   
   
   
   
Paskutinis atnaujinimas: 2024-03-12 16:05:57

Siekdami užtikrinti efektyvų mūsų interneto svetainės veikimą, jos veikloje naudojame slapukus - (angl. cookies). Tęsdami naršymą interneto svetainėje, sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai. Slapukų politika