Mero meniu
  • Gyvenimo aprašymas
  • Darbotvarkė
  • Kontaktai
  • Priėmimo valandos
  • Mero žodis
  • Vicemeras
  • Darbotvarkė
  •   Savivaldybė
  • Administracinė informacija
  • Nuostatai
  • Planavimo dokumentai
  • Darbo apmokėjimo sistema
  • Darbo užmokestis
  • Viešieji pirkimai
  • Projektai
  • Vykdomi projektai
  • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
  • Finansinių ataskaitų rinkiniai
  • Vadovų darbotvarkės
  • Biudžetas
  • Paskatinimai ir apdovanojimai
  • Savivaldybės gaunama parama
  • Ilgalaikiai įsipareigojimai
  • Ūkio subjektų priežiūra
  • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
  • Valstybės tarnautojų metų veiklos uždaviniai
  • Įstaigų vadovų metinės užduotys
  • Turto valdymas
  • Pranešėjų apsauga
  • Vidaus kontrolės politika
  • Administracinės naštos mažinimas
  • Lėšos veiklai viešinti
  • Smurto ir priekabiavimo prevencijos politika
  • Verslui
  • Ekonominė aplinka
  • Ekonominė aplinka
  • Verslo pradžia
  • Verslo vystymas
  • Parama verslui
  • Smulkusis verslas
  • Valstybinės žemės sklypų pardavimo ir nuomos aukcionai
  • Svečiams
  • Elektrėnų turizmo informacijos centras
  • Pažink Elektrėnų savivaldybės krašto paveldą
  • Naudingos nuorodos
  • Virtualus turas po Grabijolų kaimą bei Grabijolų pažintinį taką
  • Meras
  • Gyvenimo aprašymas
  • Kontaktai
  • Darbotvarkė
  • Gyventojų priėmimas
  • Užduoti merui klausimą
  • Veiklos ataskaitos
  • Mero sudarytos darbo grupės
  • Deklaracijos
  • Interesų konfliktų valdymas
  • Vicemerai
  • Mero patarėjai
  • Mero visuomeninis konsultantas
  • Administracija
  • Struktūra ir kontaktinė informacija
  • Teisinė informacija
  • Korupcijos prevencija
  • Administracinė informacija
  • Nuorodos
  • Paslaugos
  • Atviri duomenys
  • Asmens duomenų apsauga
  • Taryba
  • Tarybos reglamentas
  • Tarybos nariai
  • Tarybos narių darbo užmokestis, lankomumas
  • Tarybos narių padėjėjai
  • Elektrėnų savivaldybės kolegija
  • Frakcijos, koalicijos
  • Komitetai
  • Elektrėnų savivaldybės tarybos nuolatinės komisijos ir tarybos
  • Elektrėnų savivaldybės tarybos daugumos 2023-2027 metų veiklos programa
  • Tarybos darbo planas, darbotvarkės ir protokolai
  • Posėdžiai
  • Tarybos posėdžių transliacija
  • Tarybos sprendimų projektai
  • Veiklos ataskaitos
  • Tarybos ir mero sekretoriatas
  • Naujienos
  • Renginiai
  • Galerija
  • Priėmimas į darželius
  • Lengvai suprantama kalba
  • Prieinamas bendravimo būdas
  • Asmenų aptarnavimas Elektrėnų savivaldybės administracijoje


    Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės   

    Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimas bei asmenų aptarnavimas Elektrėnų savivaldybės administracijoje

    Asmenys Elektrėnų savivaldybėje priimami ir aptarnaujami vieno langelio principu (101 kab.) kiekvieną darbo dieną:

    • pirmadieniais nuo 7.45 iki 17 val.;
    • antradieniais nuo 7.45 iki 17 val.;
    • trečiadieniais nuo 7.45 iki 17 val.;
    • ketvirtadieniais nuo 7.45 iki 17 val.; 
    • penktadieniais nuo 7.45 iki 15.45 val.
    • (Be pietų pertraukos. Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau) 
    Administracijos 101 kabinete iš anksto (žodžiu ar raštu: tel. (8 528) 58 091, (8 528) 58 016, el. p. [email protected]) užsiregistravę asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami pirmadieniais nuo 17.00 val. iki 19.00 val.

    Asmenys prašymus ar skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ne tik valstybine kalba, bet ir anglų, rusų kalbomis.

    Darbuotojos, atsakingos už asmenų aptarnavimą –  Lijana Bagdžiuvienė, tel. Nr. (8 528) 58 016 ir Lineta Kuzmenkovaitė, tel. Nr. (8 528) 58 091, el. paštas [email protected] 

    Asmenų prašymai, pasiūlymai ir skundai gali būti teikiami: 

    • elektroniniu paštu [email protected],
    • per E. pristatymo sistemą;
    • paštu, siunčiant adresu: Rungos g. 5, LT-26 110 Elektrėnai
    • kreipiantis asmeniškai į „vieną langelį“ Savivaldybės administracijoje, 101 kab. 

     

    Elektrėnų savivaldybės administracijos darbo laikas:   

    • pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
    • penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val. 
    • prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau
    • pietų pertrauka pirmadieniais–penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.
    • Šeštadieniai ir sekmadieniai poilsio dienos. 


    Priimami ir neužsiregistravę gyventojai.   

     Asmenys į priėmimus pas savivaldybės merą, vicemerą, administracijos direktorių asmeniniais klausimais užsirašo iš anksto priimamajame (apsilankę arba telefonais (8  528) 58 015, (8  528) 58 000). 


    Savivaldybės vadovai asmenis priima kiekvieną antradienį nuo 9.00 iki 12.00 val.:

    • meras Gediminas Ratkevičius
    • vicemeras Marius Urvakis
    • vicemerė Inga Kartenienė 
    • administracijos direktorė Jekaterina Goličenko 

          Klausimais, priskirtais pagal kompetenciją kitų savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vedėjams bei specialistams, asmenys gali kreiptis tiesiogiai ir gauti pageidaujamą informaciją kiekvieną darbo dieną darbo laiku. 

          Asmenų prašymai, pasiūlymai ir skundai savivaldybei gali būti siunčiami paštu, adresu: Rungos g. 5, LT-26110 Elektrėnai, elektroniniu parašu pasirašytais laiškais [email protected] arba pateikiami asmeniškai Elektrėnų savivaldybės administracijos 101 kab.

           Asmenys savivaldybės priimamajame priimami visą savivaldybės administracijos darbo dienos laiką. Savivaldybės priimamajame asmenis aptarnauja referentės Jurgita Aleknavičienė ir Simona Gulbinienė.

         Savivaldybės priimamojo adresas: Rungos g. 5, Elektrėnai (I aukštas, 103 kab.), tel. (8  528) 58 015, (8 528)  58 000.


    Architektūros ir kraštotvarkos skyriaus vedėjo Arūno Butrimavičiaus darbo laikas:

    • pirmadieniais nuo 8 iki 17 val.;
    • antradieniais nuo 8 iki 18 val.;
    • trečiadieniais nuo 8 iki 17 val.;
    • ketvirtadieniais nuo 8 iki 18 val.;
    • penktadieniais nuo 8 iki 13.45 val.
    • pietų pertrauka pirmadieniais – penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.

          Dėl ypač didelio interesantų srauto (žymiai pasunkėja skyriaus nuostatuose numatytų funkcijų tinkamas vykdymas) interesantų priėmimo laikas Architektūros ir kraštotvarkos skyriuje ribojamas. Interesantai šiame skyriuje priimami antradieniais ir ketvirtadieniais darbo laiku, duomenys iš Architektūros ir kraštotvarkos skyriaus archyvo taip pat teikiami tik šiomis dienomis.


     Socialinės paramos skyriaus vedėjos Violetos Šimkūnienės darbo laikas:  

    • pirmadieniais 8.00 – 18.30;
    • antradieniais 8.00 – 18.15;
    • trečiadieniais 8.00 – 17.00;
    • ketvirtadieniais  8.00 – 12.00 ir 15.30–17.00;
    • penktadieniais  8.00 – 15.45.
    • pietų pertrauka pirmadieniais – penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.     

     

    Socialinės paramos skyriaus socialinio darbo vadybininkės Rasos Matijoškienės darbo laikas: 

    • antradieniais – 7.00 – 18.00val.;
    • trečiadieniais – 7.00 – 18.00 val.;
    • ketvirtadieniais – 7.00 –18.00;
    • penktadieniais – 7.00 – 16.00 val.
    • pietų pertrauka pirmadieniais – penktadieniais nuo 12.00 iki 12.30 val. 

    Teisės ir personalo administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto Dainiaus Kochansko darbo laikas:

    • pirmadieniais – 7.00 – 16.00 val.;
    • antradieniais – 7.00 – 16.00val.;
    • trečiadieniais – 7.00 – 16.00 val.;
    • ketvirtadieniais – 7.00 – 16.00 val;
    • penktadieniais –7 .00 – 14.45 val;
    • pietų pertrauka pirmadieniais – penktadieniais nuo 11.00 iki 11.45 val. 

     







    Paskutinis atnaujinimas: 2025-01-06 13:10:24