Mero meniu
  • Gyvenimo aprašymas
  • Darbotvarkė
  • Kontaktai
  • Priėmimo valandos
  • Mero žodis
  • Vicemeras
  • Darbotvarkė
  •   Savivaldybė
  • Administracinė informacija
  • Nuostatai
  • Planavimo dokumentai
  • Darbo apmokėjimo sistema
  • Darbo užmokestis
  • Viešieji pirkimai
  • Projektai
  • Vykdomi projektai
  • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
  • Finansinių ataskaitų rinkiniai
  • Vadovų darbotvarkės
  • Biudžetas
  • Paskatinimai ir apdovanojimai
  • Savivaldybės gaunama parama
  • Ilgalaikiai įsipareigojimai
  • Ūkio subjektų priežiūra
  • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
  • Valstybės tarnautojų metų veiklos uždaviniai
  • Įstaigų vadovų metinės užduotys
  • Turto valdymas
  • Pranešėjų apsauga
  • Vidaus kontrolės politika
  • Administracinės naštos mažinimas
  • Lėšos veiklai viešinti
  • Smurto ir priekabiavimo prevencijos politika
  • Verslui
  • Ekonominė aplinka
  • Ekonominė aplinka
  • Verslo pradžia
  • Verslo vystymas
  • Parama verslui
  • Smulkusis verslas
  • Valstybinės žemės sklypų pardavimo ir nuomos aukcionai
  • Svečiams
  • Elektrėnų turizmo informacijos centras
  • Pažink Elektrėnų savivaldybės krašto paveldą
  • Naudingos nuorodos
  • Virtualus turas po Grabijolų kaimą bei Grabijolų pažintinį taką
  • Meras
  • Gyvenimo aprašymas
  • Kontaktai
  • Darbotvarkė
  • Gyventojų priėmimas
  • Užduoti merui klausimą
  • Veiklos ataskaitos
  • Mero sudarytos darbo grupės
  • Deklaracijos
  • Interesų konfliktų valdymas
  • Vicemerai
  • Mero patarėjai
  • Mero visuomeninis konsultantas
  • Administracija
  • Struktūra ir kontaktinė informacija
  • Teisinė informacija
  • Korupcijos prevencija
  • Administracinė informacija
  • Nuorodos
  • Paslaugos
  • Atviri duomenys
  • Asmens duomenų apsauga
  • Taryba
  • Tarybos reglamentas
  • Tarybos nariai
  • Tarybos narių darbo užmokestis, lankomumas
  • Tarybos narių padėjėjai
  • Elektrėnų savivaldybės kolegija
  • Frakcijos, koalicijos
  • Komitetai
  • Elektrėnų savivaldybės tarybos nuolatinės komisijos ir tarybos
  • Elektrėnų savivaldybės tarybos daugumos 2023-2027 metų veiklos programa
  • Tarybos darbo planas, darbotvarkės ir protokolai
  • Posėdžiai
  • Tarybos posėdžių transliacija
  • Tarybos sprendimų projektai
  • Veiklos ataskaitos
  • Tarybos ir mero sekretoriatas
  • Naujienos
  • Renginiai
  • Galerija
  • Priėmimas į darželius
  • Lengvai suprantama kalba
  • Prieinamas bendravimo būdas
  • Klausimai-atsakymai
    Bendrieji klausimai
    Laba diena.
    Norėtųsi atkreipti dėmesį į tai, kad dabartinis horizontalusis ženklinimas žiede, kuriuo organizuojamas eismas, gali sukelti daug avaringų situacijų. Pagal „Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklių“ 20 punktą: sankryžoje naudojamos rodyklės nurodo leistinąsias važiavimo kryptis juostose. Pavyzdžiui ties išvažiavimu link prekybos centro „MAXIMA“: pirma eismo juosta galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, antra eismo juosta galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, trečia eismo juosta važiuoti tik tiesiai. Pagal tokį ženklinimą suprantama, kad važiuojant antra eismo juosta galima išsukti link Maximos, jeigu tuo tarpu pirma juosta važiuojantis vairuotojas nori važiuoti tiesiai (tai jam leidžiama pagal ženklinimą), gali įvykti eismo įvykis. Kita avarinė situacija toje pačioje vietoje yra ta, kad išsukti iš žiedo galima ir iš pirmos, ir iš antros eismo juostos, kai tuo tarpu gatvė link Maximos yra vienos eismo juostos. Jeigu du automobiliai vienu metu ir iš pirmos, ir iš antros juostos žiede suks į dešinę, į tą pačią eismo juostą, jie paprasčiausiai ten netilps ir vėlgi gali įvykti eismo įvykis. Taigi vienas išvažiavimas – dvi skirtingos avarinės situacijos, o toks pat ženklinimas ir ties kitais išvažiavimais iš žiedo, išskyrus išvažiavimą link degalinės.
    Būtų įdomu sužinoti ženklinimą projektavusių žmonių nuomonę apie šias situacijas bei komentarą kas tokiais atvejais būtų kaltas dėl eismo įvykio?
    << 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 127 >> 
    Tik prisijungę vartotojai gali užduoti klausimus. Prisijungti