Elektrėnų savivaldybė - Elektrėnų savivaldybės teikiamų administracinių ir viešųjų paslaugų kokybės vertinimo anketa

English

Elektrėnų savivaldybės administracija. Biudžetinė įstaiga, Rungos g. 5, LT-26110 Elektrėnai. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Kodas 188756190. Tel. (8 528) 58 000, El. p. administracija@elektrenai.lt

Skelbimai
Archyvas
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
Spalis
    2018     
Lankytojų statistika
Skaičiuojama nuo:
2005-06-16
Iš viso apsilankė:
11661212
Šiandien apsilankė:
2882
Dabar naršo:
48
Elektrėnų savivaldybės teikiamų administracinių ir viešųjų paslaugų kokybės vertinimo anketa
Ši apklausa yra ANONIMINĖ, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik statistinei analizei. Tai padės įvertinti Elektrėnų savivaldybės administracijos veiklą, skatins ieškoti būdų, kaip pagerinti darbuotojų darbą administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo srityje.

 

1.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į mero ir direktoriaus priimamuosius?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl priėmimo pas merą, direktorių, dėl asmenų informavimo ir kt.)?
2.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Bendrojo skyriaus vieną į langelį?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl asmenų informavimo, konsultavimo paslaugų, prašymų priėmimo ir kt.)?
3.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Savivaldybės archyvą?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl savivaldybės likviduojamų įmonių dokumentų priėmimo, tvarkymo, pažymos pensijai gauti išdavimo ir kt.)?
4.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Architektūros ir kraštotvarkos skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis ((Pvz.: dėl projekto derinimo, teritorijų ir žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo, statybos leidimo išdavimo, adreso statiniui suteikimo / keitimo ir kt.)?
5.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Civilinės metrikacijos skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl naujagimio gimimo, santuokos registravimo, civilinės būklės aktų įrašų ir kt.)?
6.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Finansų ir strateginio planavimo skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl licencijos verstis prekyba išdavimo, mokesčių administravimo ir kt.)?
7.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Socialinės paramos skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl būsto išlaidų kompensacijų, socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo, išmokos vaikui, šalpos išmokų skyrimo ir mokėjimo, socialinio būsto ir kt.)?
8.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Sveikatos apsaugos skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl prašymo / skundo dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos nagrinėjimo ir kt.)?
9.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Švietimo, kultūros ir sporto skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl prašymo dėl įrašymo į eilę darželiui gauti priėmimo, prašymo / skundo dėl ugdymo, kultūros ir sporto įstaigų veiklos nagrinėjimo ir kt.)?
10.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Vaiko teisių apsaugos skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl pažymos teismui dėl turto pardavimo, įkeitimo išdavimo, vaiko globos (rūpybos) nustatymo, įvaikinimo ir kt.)?
11.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Teisės ir personalo administravimo skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl pažymos teismui dėl turto pardavimo, įkeitimo išdavimo, vaiko globos (rūpybos) nustatymo, įvaikinimo ir kt.)?
12.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Ūkio plėtros ir investicijų skyrių?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis (Pvz.: dėl projekto derinimo, pažymos apie naujai suformuotų nekilnojamojo turto kadastro objektų galimybę naudoti pagal paskirtį išdavimo, patalpų nuomos ir kt.)?
13.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į Žemės ūkio ir melioracijos skyrių
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis(Pvz.: dėl projekto derinimo, techninių sąlygų projektavimui išdavimo, ūkininko ūkio, traktoriaus įregistravimo / išregistravimo ir kt.)?
14.*Ar per pastaruosius 12 mėn. kreipėtės į seniūnijas?
Taip
Ne
Įrašykite, dėl kokių paslaugų Jums teko kreiptis ir į kokią seniūniją (Pvz.: dėl asmens duomenų tvarkymo, gyvenamosios vietos deklaravimo, leidimo laidoti išdavimo, leidimo kirsti, genėti želdinius išdavimo, leidimo žemės kasimo darbams išdavimo, leidimo prekiauti renginių metu išdavimo ir kt.)?
15.*Kur dažniausiai ieškote informacijos apie savivaldybės teikiamas paslaugas?
Interneto svetainėje www.elektrenai.lt
Kitose interneto svetainėse
epaslaugos.lt portale „Elektroniniai valdžios vartai“
Atvykę į įstaigą
Skambindami telefonu į įstaigą
Klausinėdami pažįstamų
Kitur
16.*Kokios informacijos pasigendate Elektrėnų savivaldybės interneto svetainėje www.elektrenai.lt?
Teikiančio paslaugą darbuotojo kontaktų
Teikiančio paslaugą darbuotojo darbo laiko
Išsamaus paslaugos aprašymo
Prašymų formų
Kita
17.*Kokiu būdu dėl savivaldybės teikiamų paslaugų kreipėtės į savivaldybės administracijos skyrių ar seniūniją?
Atvykote į įstaigą
Paštu
Per epaslaugos.lt portalą „Elektroniniai valdžios vartai“
Per kitas elektronines informacines sistemas
Elektroniniu paštu
Telefonu
Kita
18.*Ar Jums patogus nustatytas asmenų priėmimo laikas savivaldybės administracijos skyriuose ar seniūnijose?
Taip
Ne
Koks yra Jums tinkamas laikas?
19.*Per kiek laiko Jums buvo suteikta savivaldybės teikiama paslauga, pateiktas atsakymas į prašymą ar skundą?
Tą pačią dieną
Per savaitę
Per teisės aktuose nustatytą terminą
Per 20 darbo dienų
Atsakymo negavau
Kita
20.*Ar Jus tenkino suteiktos savivaldybės teikiamos paslaugos kokybė, įvykdymo terminas?
Taip
Ne
Iš dalies
Kita
21.*Kaip vertinate Jus aptarnavusių valstybės tarnautojų ar darbuotojų kompetenciją (įgūdžius, žinias)?
Kompetentingas
Nekompetentingas
Neturiu nuomonės, nežinau
Kita

© Elektrėnų savivaldybė. Sprendimas: Idamas. Naudojama Smart Web sistema.